Friday, June 17, 2011

ALkeSaHH teNTang SaHAbat2Ku..huhu..

ALkeSaHH teNTang SaHAbat2Ku..huhu..

assalam..hehe..aku nak tanyee..korang paham tak maksud sahabat sejati??.kalau korang xpaham meh cini aku nak kongsi seba sikit  tentang erti sahabat sejati kpada korang semua nie. .kalau korang nak tahu nie la sahabat sejati yang sebenar.. nie semua member aku tauu..diarang baik..aku suka kat diarang..diarang banyak tolong aku..selalu ambil berat kat aku..kelakar..n suka buat aku tersenyum..hehehe...kalau korang nak tahu baju warna putih n belang2 merah tu kak wani namanya,dia ambil kos sama dgn aku, umur dia tua dia setahun pada aku 23 tahun, dia orang kelantan sama la dgn aku..hehe..dia bagus tau..pape hal yang aku xtahu dia laa yang ajar aku..huhu..wani nie bagus tau,.penuh dgn ksabaran,kadang2 jenis tegah orangnya,.time dia senyum manis je muka dia tau,.hehe.dia juga ada sifat kepimpinan..tu yang aku respek kat dia tu..hehe..kadang2 dia pernah buli aku dulu..hemmpehh tull..huhu..dia slalu nasihat kat aku n sentiasa ambil berat pasal aku..sampai makyam sendiri pum cakap yang dia nie bagus n slalu ambil berat pasal aku..kikiki.. dulu dia asik marah aku tau,dia marah pum sebab aku xfokus time dia mengajar aku..contoh mcm subjek programming..tiap kali dia ajar sbjek tu,aku plak main2.. buat lawak bodoh la apa la memag patut la aku kene marah kat dia..hehehe..semua yg dia buat tu untuk aku.untuk kebaikan aku..huhu...aku suka cara hidup dia time blaja dia btul2  blaja time main dia btul2 main..hehehe..habis sudah  kesah kak wani..sambung plak crita pasal adik aku nie..yang tuu adik aku nama dia adila, pakai tudung itam tangan buat pess tuu,dia ambil kos sama dgn aku n umur dia 21 tahun asal klntan ngak...huhu..adila tu nampakk je lembut..tapi garang tauu..aku pernah kene pukul dgn dia..hahaha..sebab apa kene pkul tu bialah rahsia{..adila jgn marahh yerr}..hehe..dia tu seorang manja,kadang2 matang n kadang2 bersikap kbudak2kan..dia blaja serius..xpernah sombong,.xkenal erti putus asa sama la dgn kak wani n balqis..seorang yang setia..seorang yang pemaaf..dia bagus tauu..baik sangat..aku suka dgn cara dia..hehehe..haa..yang nie pulak adik aku ngak nama dia aina.{.brpa banyak aku ada adik niee.}.,dia pakai baju warna merah n tudung warna putih...hehehe..aina nie umur 20 rasanya laa,tinggal kat klantan ngak,ambil kos pendidikan ekonomi rumah tangga..aina seorang peramah tau..kadang2 seorang yang tegah n pegang pada janji..dia kaya dgn seyuman..asik senyumm jee..jumpa dia misti senyum..hehe...dia jgk  seorang yang tabah dan sabar..ok..yang last nie plak nama dia balqis..cewahh lawa tull nama dia..hehehe..dia tu duk tengah yang sopan2 tu.,dia ambil kos sama dgn aku ngak,umur xingat laa..mgkin 23 tahun rasanya..sikap dia sama dgn kwn2 dia..xpernah ada erti penat lelah time blaja..dia pandai bhagi masa..time blaja dia blaja jee..dia rajin tauu..dalam kelas dia selalu bertanya apa yang xpaham..dia seorang yang sopan santun n lemah lembut..seorang yang pemalu...hehehe...semua sahabat aku nie semuanya baik2..sepanjang aku berkawan diarang xpernah buat peragai buruk..diarang saling bantu membantu..suka sangat rapat dengan diarang..aku memang xsalah pilih kawan..aku yakin suatu hari nanti bila kita ditakdirkan berjauhan hubungan persahabatan kita xkan putus sampai bila2..kawan..ku akan sentiasa berdoa pada mu..usah lemah bila dugaan datang..teruskan perjuagan mu..capaikan impian mu..ku yakin semua mampu lakukan..chaYOkKKk..chaYOkKKk..chaYOkKkK..hehehehe..habis sudahhhhh...huhuhuhu...:P


No comments:

Post a Comment