Sunday, June 19, 2011

..baru nak stat guna blog..hehe..:p

Assalamualaikum..
haiii...Saya muhammad hafifi..umur 22 tahun jee..muda lagi..hehe..tinggal di kelantan..maaf laa yerr..saya sebenarnya xbrapa pandai sangat nak guna blog niee...nie pum harapkan kawan baik saya jee yang tolong daftar kan..hehehe..saya jgk nak bertrima kasih sangat2 kat dia atas tolong saya daftarkn blog niee..xpela..nti saya blanje dia nantii..tggu sem depan ekk sangratu isha..cewahh..lawa tull nama dia..huhuh..:p..uhmm..sya cuba nak testt guna dulu blog nie..blaja dri mula dulu..hehe..uhmm..nak crita ape ek dlm blog nie!!..xpela crita latar blakang saya dulu ekk..nama penuh saya muhammad hafifi bin mohd rangzazi,.saya nie anak bongsu dripada 5 adik bradik..hehe..mlu lak jadi anak bogsu ekk,..hahaha..adik bradik saya yang sulong kak saya..Norzilawati namanya..saya pgil dia siti..huhuh..:p..kak saya nie kija di KL..kija di MYbank kat ibu pejabat mybank..akak saya dah brumah tangga n ada 2 chaya mata..nama anak dia fatin filzah n mohd deniall..cute jee tauu muka anak2 buah saya niee..hihih..abang saya yang pertama namanya mohd rizalmie kija di bank rakyat kat klantan,abg yang nie dah bertunang n tggu nak duk jinjang pelamin jee xlama lagi..hehe..abang yg ke2 lakk namanya mohd hafizul kija di SUK ngri klantn..abg nie xkhwin lagi n xtunag lagi..tapi dah ada makwe sendiri..hehe..abang yg terkhir lakk namanya mohd syahir izwan kija di KL..kija petronas sbgai kerani akaun..sama laa dia ada makwe ngk..cam abang sya lgi satu tu..huhu..semua adik bradik saya dah ada pancar sendiri..saya sorang jee xada lagi..yela saya nie sape la popuan yg nak kan!!..dah la xhensem pum!..tapi sya xkesah pum..saya percaya jodoh saya akan sampai kelak..huhu..:p..abang2 saya semua  hensem tauu..hahaha..:p..uhmm...nak crita tahap pendidikan saya lak..now saya stady kat Universiti Pendidikan sultan Idris,.ambil kos pendidikan teknologi reka bentuk berkomputer..dulu stady kat sekolah rendah kebangsaan bunut susu stat dri darjah 1 sampai darjah 6..pastu saya blaja kat smk  bunut susu plak stat dri tgkatn 1 sampai tgkatan 5..akhir skali saya berpindah ke skolah menenggah kebangsaan tendong ambill Sijil Tinggi Pelajaran Malaysia..huhuh...uhmm..saya nie jenis suka kpada ktenangan tauu..saya suka aktiviti melancong..suka g tempat tenag2..contoh cam kat tepi tasik kee..tepi laut n mane2 tempat lahh..asalkn tempat tu tenag..hehe..sukan lakk..saya suka main badminton,tapi kat skolah saya main bola baling n olahraga jee..kat kg jee main bdminton..main bola padang xbrapa minat sangat tapi kalau tgok bola minat giler ahh..terutamnya pasukan ngeri saya main bola..goMO kLaTe gOMo!!..bestt gler arr...hihihi..:p..sya nie kadang2 suka saiko orang lain tau..kadang2 saiko saya nie btul n kadang2 salah..sampai jadi salah paham pum ada..hahah..ngokngekk tull aku nie!!..huhu..:p..saya suka bergaull dgn orang lain xkira laki or popuan..tapi laki laa lbh cepat bergaull bnding dgn popuan..popuan saya malu skitt..kena ambil masa..tapi bila saya dah rapat dgn popuan misti orang lain cakap saya nie ada skandell dgn dia..tapi hakikatnya xpum.. knpa diorang cakap mcm tuu xthu arr..pelek tull..hahahah..:)..saya suka tgok movie..trutama crita My GirLL..crita korea tuu...heroin crita tu makwe saya tauu..saya dah cOpp dahh...hahaha..:p..pastu crita yang terbaru nie plak crita ciNTa MeLody..crita indon..bestt ngakk..crita tu main kat astro ria pkul 6.30petang hari isnin sampai ari jumaat..tgOkk laa yerr..bestt..laYannn..huhu..:p..

2 comments: