Saturday, June 18, 2011

.."cINta"..


cinta..sebut pasal cinta nie saya xbrapa paham jgk..huhuh..:P..tapi xpe..saya ada jgk pengalaman time bercinta dulu..soo..dah ada pgalaman la tinggal di dunia percintaan nie..hihihi..:p..saya dulu pernah bercinta zaman skolah dulu time tgkatan 6 dulu..tapi sayang kami xada jodohh..tuhan jarakkan hubungan kami..maknanya xada jodoh laa tuu..hehe..sebab apa xada jodoh tu jgn tanya..kitaorang putus pum sebab lain ekk...bukan sebab orang ketiga tauu..pendek crita kita memang xmampu nak hidup bersama..tu jee..xnak laa crita..xnak ingat sejarah dulu..apa yang saya pk skrg saya kene ubah peragai yang saya xsedar kadang2 tu..maaf..saya jgk ada kekurangan..kadang2 kita xmampu nak puaskan hati orang lain kan??..kadang2 jgk kita asik buat silap jee..xmampu nak perbetulkan..nak kongsi crita bila kita dah ptus cinta kan!..misti sakit kann??.sakit glerr arr!!..kadang2 kita xmampu nak suport diri sendiri kan..masa tu kita dgn tuhan je tahu mcm mne rasa hati kita masa tu..hati sakit cam kene tusuk dgn jarum kann??..aduhhh..memang sakit arr!..hihihi..tapi tu semua tinggal sejarah..so skrg kita pk masa hadapan ekk..buat pgajaran sejarah dulu..sejarah jgk yang mematangkan kita..so..rancangan saya skrg xnak bercinta sebenarnya..huhu..saya nak tggu jodoh saya jee..saya jgk xnak putus lagi..takut sejarah akan brulang..hihihi..apa yang saya nak bgi tahu kat korang semua cinta nie bestt tauu..besttt sangat2..hihi.:p..tapi korang semua kena paham cinta kena ada keikhlasan..kene pandai mnjaga hati..jujur n jgn sesekali curang...betull takk sangratu isha??..hihihih.:p..so korang buat lah kputusan pasangkn niat untuk bercinta dgn keikhlasan..tanamkn diri dgn keikhlasan..keihklasan mampu kita hidup bersama dgn pasangan kita..ok lahh itu jee nak cakap pasal cinta..hihihi..:p

2 comments:

  1. betul betul betul. heee :) tak payah susa susa na cari. bile tibe maseny nanti pasti cinta akan datang.

    ReplyDelete
  2. haa..tahu xpe..hihihi..so shira pum xpayah laa sedih2 lg ekk..cuba buat satu pgajaran n sentiasa pk positif ekk..angap satu ujian dri allah swt..percayalah tuhan sentiasa di samping kita..:)

    ReplyDelete